• INICIU
  • //
  • EL FESTIVAL
  • //
  • LA NUESA FILOSOFíA

La nuesa filosofía

L'ORIXE

GijónSeCome nació en 2015, frutu de la iniciativa d'un grupu d'amantes de la gastronomía n'Asturies. ¿Cómo yera posible que n'una rexón onde la cultura gastronómica ye tan relevante nun esistiera un festival de referencia?

Trés años dempués, esa entruga convirtióse nel eventu gastronómicu más innovador d'Asturies: nun lo dicimos nós, dicir la prensa (y el públicu… y los participantes…).

Llograr gracies a el so apueste polos conteníos calidable y una cuidada puesta n'escena.

 

 

L'ENFOQUE

GijónSeCome ye un festival innovador y abierto, basáu nun conceutu mistu. Vale, ¿qué significa esto?

Quier dicir que combina diverses característiques d'a) los salones gastronómicos, b) los congresos, c) los markets y d) les feries populares, para ufiertar una esperiencia a midida de tolos públicos.

 

 

LES IDEES

Ensin barreres. Queremos baltar dellos mitos. Por casu, la visión elitista de la cultura gastronómica. La nuesa vocación ye averar al públicu conteníos y propuestes interesantes.

Tou n'unu. Ociu, comerciu y restauración. ¿Por qué escoyer? Puedes ver cocinar en directu al to chef favoritu, pero tamién aprender a tirar una caña, mercar un llote de productos artesanos y comer cola familia.

Asturies, con visión global. Asturies ta'l centru del enfoque, pero la nuesa vocación ye conectala con otros territorios y enclinos al traviés de el espositores y los participantes.

Más formación. Aprender ye otra forma d'esfrutar, por eso los talleres y les actividaes de divulgación interactivas ganen cada añu más pesu na programación.

Y comida, claro. Creemos na filsosofía de los eventos populares. En cada edición, los establecimientos participantes ufierten al públicu más de 20 opciones de menú.

¿Un festival sostenible? Nun somos un festival especializáu en gastronomía sostenible, anque defendemos esi enclín. GijónSeCome ye un festival sostenible porque cumple una serie de criterios de responsabilidá col mediu ambiente, ente otros compromisos.

Puedes lleelos equí.

 

 

L'ESPACIU

El festival celebrar na Recinto Ferial Luis Adaro de Xixón. Cuntamos con unes instalaciones de más de 6.000 m², un espaciu abiertu onde públicu, espositores y profesionales comparten la so pasión.

L'espaciu distribuyir nes siguientes zones:

Zona Show Cooking: área d'escenarios pa exhibiciones de cocina y conferencies.

Zona Market: área d'espositores y destinos gastronómicos.

Zona Gastro: área de restauración y food trucks.

Zona Talleres: espacios d'actividaes formatives y interactivas.

Gastrolibrería: espaciu de vienta y firmes de llibros.

 

 

LOS CONTENÍOS

SHOW COOKINGS. Exhibiciones de cocina en directu de prestixosos profesionales (cocina, repostería) de la escena gastronómica rexonal y nacional. Consulta los participantes de 2018.

CONFERENCIES. Charres úniques impartíes por especialistes. Tou tipu de temes del mundu gastronómicu esplicaos de forma didáctica y amena.

TALLERES. Un programa formativu especializáu en diverses temátiques y pa tou tipu de públicos de la mano de profesionales de primer nivel.

COLOQUIOS. Alderiques en vivu sobro asuntos de plena actualidá con un formatu abiertu a la participación del públicu.

MARKET. Xuna cuidada selección d'espositores rexonales, nacionales ya internacionales.

DEGUSTACIONES Y CATES. Presentaciones y cates continues de productos tradicionales y sabores innovadores d'Asturies, España y otres partes del mundu.

TALLERES. Un programa formativu especializáu en diverses temátiques y pa tou tipu de públicos de la mano de profesionales de primer nivel.

FIRMES DE LLIBROS. Alcuentros colos sos llectores de diversos autores de cabecera del mundu gastronómicu.

FOOD TRUCKS. Xuna esclusiva selección de propuestes de menú nel formatu más curiosu.

© GSC

Entama

patrocinadores

collaboradores institucionales

provisores oficiales

collaboradores

mg.lab 2017