FRAN HERAS

FRAN HERAS

Mi Candelita (Bañugues)

imagen decorativa

Fran Heras trió les grandes cocines. Trabayó n'El Bulli y tamién al pie de Ramón Freixá y Sergi Arola. Foi xefe de cocina d'El Broche de Miami y dirixió el catering del Palau de la Música de Barcelona (CookBcn) hasta que llegó'l momentu de poner en marcha los sos propios suaños. Del Llamber d'Avilés, pasó al Llamber de Barcelona para dempués añedir a la familia El Chigre 1769.

 

Agora llega Mi Candelita, el más ilusionante. Los pexes frescos lleguen de la rula de Lluanco, los granos d'arroz de pequeños productores de la Albufera, les verduras de güerta qu'el mesmu Fran Heras cultiva n'ecolóxicu y asina s'articula'l discursu d'una cocina que namora pola so cencellez, accesibilidá y sabor y que se desenvuelve nun escenariu únicu.

El chef torna a casa para poner tola pasión nel so proyectu más personal. La recién nacencia de Candelita, la so fía, con una cardiopatía conxénita, foi la inspiración d'un restorán que sigue, pero a la inversa, la llínea gastronómica que Fran Heras marcóse va años, el rescate y la fusión de los placeres asturianos y catalanes: "dos tierres, dos llingües, dos cocines con un únicu diálogu, la gastronomía". El mio Candelita, el proyectu con más corazón del cocineru Fran Heras, una arrocería que funde la cocina de dambes mariñes y lleva al platu'l meyor productu de la mariña atlántica.

 

Más info

www.facebook.com/micandelita/

© GSC

intervenciones

SáBADO DíA 01

17:00Show cooking al cargu de Fran Heras

Fusión de los placeres asturianos y catalanes: "dos tierres, dos llingües, dos cocines con un únicu diálogu, la gastronomía". Fran preséntanos el so proyectu más ilusionante "Mi Candelita".

ESCENARIO MAHOU

Entama

patrocinadores

collaboradores institucionales

provisores oficiales

collaboradores

mg.lab 2017